Tropikerna del 1

Sexiganoveller

Jag och min sambo Estelle hade länge pratat om att vi borde åka iväg på en gemensam romantisk resa ihop. Hennes största önskan var att åka iväg till en tropisk paradisö. En kväll när vi låg i sängen och tog igen oss efter en het omgång i sänghalmen så kom vi in på ämnet igen. Estelle kröp upp närmare i min famn och viskade i mitt öra. ”Jag har något att erkänna… jag har alltid fantiserat sedan jag var yngre om att ha sex på en sandstrand i månljuset.” hon gav mig ett urskuldande leende och lade hastigt till ”ja.. det kanske låter lite sådär flickrumsromantiskt och hmm… det är det väl men det vore både sexigt och upphetsande”

Jag nappade på idéen och det märktes att Estelle hade närt den här fantasin av och till då jag kände att hon blev alltmer småfuktig mellan låren. ”Det förklarar varför du pratat så mycket om tropiska öar på senast och du är ju rätt blöt nu”

”jag brukar fantisera om det när jag smeker mig själv och nu ikväll kunde jag inte låta bli att låta fantasierna dra mig iväg..” Svarade hon med en lång drömsk suck.

Vi låg en stund till och pratade om saken och kysstes innan vi somnade. veckorna gick och det hann bli vinter och bra kallt.
Det blev inte så mycket kring det hela efter det och rann lite ut i sanden. Men en dag då jag var på stan kom jag att tänka på det hela och gick in på en resebyrå för att höra mig för vad de hade för resor och till ett bra pris. Jag gick in på den lilla resebyrån, det var rätt mycket folk där inne. Förmodligen fler som är trötta på kylan tänkte jag och nappade åt mig lite olika resekataloger och satte mig på en av sofforna och bläddrade lite förstrött i dem tills jag hitta något som verkade intressant.

Det skulle till helgen avgå en resa på två veckor till en ö som kallades Neoma vilket betydde ”Fullmånens ljus”. ”Intressant” tänkte jag och bläddrade vidare, det såg ju väldigt inbjudande ut på bilderna. En av tjejerna på resebyrån kom fram och frågade mig vänligt om jag hade fått hjälp och jag svarade först lite jakande då jag varit försjunken i egna tankar att det hade jag inte fått ännu. Hon kastade en hastig blick mot katalogen.

”Om du funderar på att åka till Neoma så är det bäst du passar på nu, det är begränsat med platser och en populär ö för par.”

Jag satte mig ner och hon presenterade sig med ett stort leende som Jessica loggade in på datorn och började visa mig bilder och fortsatte.

”Neoma ligger i karibien och är en mindre ö i en större ögrupp. Den är väldigt populär som sagt blan par för dess orörda natur, vackra tropiska djungel, vita sandstränder, vattenfall och laguner. På grund av naturen så tillåts endast mindre grupper om 6-10personer + reseledare till ön per vecka för att göra så lite inverkan på miljön som möjligt. Vad sägs, låter det intressant?”

”Det låter ju väldigt intressant, vad ingår, boende och vad är det för pris för det hela då? Måste nog höra mig för med sambon först…” Svarade jag men stannade upp i tanken. Det vore ju roligare att ge henne resan som en övveraskning.
Jessica knappade snabbt på datorns tangentbord och fick upp mer information. Hon gav ett hastigt leende och vred skärmen så att jag också kunde se. Kunde inte låta bli att lägga märke till hur attraktiva alla var som jobbade på resebyrån. Jessica såg ut att vara någonstans mellan 23-30 års åldern. Långsmal med rågblondt hår och en strikt klädsel i kavaj och knälång kjol. Däremot var det svårt att inte undvika att blicken vandrade lite mot den större glipan i blusen, de putande brösten och den vita spets-bh som hon hade på sig under och som döljde det hela.

Jessica gav mig en granskande blick och jag kände mig lite dum att jag tittat på henne, kanske ett försäljningsknep? ”Det som ingår är mat och dryck men ön har färskt sötvatten från bäckar och rikt på frukt och fisk om man vill ordna med maten själv och leva mer tropiskt öliv. Ön har inga hotell så det är ingen traditionell turistö som Mallorca utan ni kommer bo i hyddor eller bungalows vid stranden nära vattnet. Då de flesta som åker hit är par, förälskade eller bröllopsresor så ligger varje bungalow vitt åtskild från den andra så ni får vara ostörda…” Jessica stannade upp och lät mig kolla igenom bilderna och infotexten själv inna hon fortsatte. ”jag och min kille åkte dit förra sommaren och det var helt underbart, rena drömmen och vi hade det så skönt… har nog aldrig haft det så skönt på en semester tidigare…”

Jag tittade upp på henne, just hennes betoning på skönt fick mig att hajja till och jag förstod på henne vad hon egentligen menade. Jag gav henne ett instämmande nickande. Jessica lutade sig fram över disken och sänkte rösten till en viskning. jag kunde känna doften av hennes fruktiga parfym. ”jag kan rekommendera den norra stranden den är mest orörd och ostörd.. och jävligt skön att knulla på..” Hon gav mig en blinkning och rätade på sig igen.

”jahapp ska vi boka in.. 2 antar jag? Till Neoma med avfärd med flyg nu till helgen då? Just ja priset ligger på 3500kr per person.. jag ser här att det bara finns 2 platser kvar.” sade hon rappt.
Jag funderade en kort sekund, lite paff av hennes rak på sak mentalitet och fräcka framtoning. En hastig bild av henne naken på stranden for igenom huvvet men ändrades snabbt till Estelle liggandes med särade ben vid strandkanten.

Jag vet inte vad som for i mig där på resebyrån just då och där men sagt och gjort jag köpte resan och betalade för mig och Estelle. Antar att det var Jessicas sexiga framtoning och övertygande säljargument. Jessica såg till att jag fick alla papper i ordning samt övriga detaljer som vi behövde tänka på. Jag gick ut från från resebyrån med ett leende på läpparna och sände iväg ett sms till Estelle.

”Överraskning på gång… se till att du inte har något för dig till helgen och 2 veckor fram;) Puss och kram!”

Svaret lät inte vänta på sig, Estelle hatade överraskningar och detta skulle driva henne till vansinne om hon inte fick veta vad det var. Det hade jag räknat med och svarade snabbt tillbaka. ”Det får du se.. Dreams come true..”

När jag kom hem så stod Estelle i duschen och ropade att jag skulle vänta i vardagsrummet. Perfekt då skulle jag hinna gömma undan alla resepappren så länge tänkte jag. Efter en stund kom Estelle ut från duschen med sitt långa bruna hår utsläppt iförd ett par minimala svarta spetsstringtrosor och en matchande bh i spets. Låren kröntes av snygga svarta nylonstrumpor. Hon gav mig ett riktigt ”full i fan leende” på läpparna och jag förstod vad hon hade i åtanke att lite smått försöka få ur mig vad överraskningen var. Hon rörde sig sakta och förföriskt mot mig och gav mig en het kyss på halsen medan hon kastade sig om halsen på mig och gav mig flera heta kyssar. Hon viskade förföriskt i mitt öra ”Vad är det för hemlis älskling som du undanhåller för mig.. du vet att jag hatar överraskningar”

Letar du efter sexleksaker mer info www.lekosmek.se

Jag kände doften av hennes nytvättade hår och hettan från hennes lena kropp som tryckte sig mot mig. Med van hand på hennes rygg knäppte jag upp hennes bh och släppte ut de vackra brösten och började smeka dem så bröstvårtorna styvnade under mina fingrar samtidigt som jag gav Estellde en lång kyss och svarade henne ”Det är något som du kommer gilla men det får du se till helgen”
Hon besvarade kyssen och tryckte sina lår mot mitt skrev och min inte helt opåverkade kuk som började hårdna till innanför de allt för trånga jeansen av Estelles retsamhet. Vi rörde oss snabbt till sängkammaren där Estelle lade sig på sängen och drog trosorna åt sidan för att avslöja vad hon haft för sig i duschen. Hennes venusberg var nyrakat sånär på som en smal så kallad ”landningsbana” jag log åt det ironiska i det hela, hon skulle bara veta vad hon skulle sitta på till helgen och till vart. Jag kröp upp till henne på sängen och kysste sakta uppför hennes fötter och insidan av benen upp för låren. Jag nafsade lite lätt och kysste henne närmare, kunde riktigt känna hettan från henne och drog sakta av trosorna så hon kunde sära på låren ordentlig. Glupskt fortsatte jag med restamma kyssar och med tungspetsen närmare och närmare hennes fuktiga blygdläppar för att slutligen börja slicka och suga om vartannat på dem. Estelle smakade ljuvligt och jag lät mig väl smaka av hennes safter.

Hon vred och vände på sig av kåthet och för att jag skulle komma åt hennes känsligaste delar med tungspetsen. Jag flyttade den långsamt upp mot hennes svullna klitta och förde in först ett finger och sedan två fingrar i henne för att massera hennes g-punkt rytmiskt. Det blev för mycket för henne och kort därefter kom hon i en lång utdragen orgasm.
Estelle drog upp mig för att kunna kyssa mig sedan fortsatte hon neråt för att plocka fram min kuk ur jeansen. Hon tog den i handen och smekte lätt upp och ner med handen för att sedan ta den i munnen och leka med tungspetsen kring ollonet. Det var outhärdligt skönt och svårt att hålla emot för att inte komma direkt. Hon puttade ner mig på rygg på sängen och gränslade mig sedan för att kunna rida mig. Kuken gled utan svårigheter in i hennes varma välkomnande inre och Estelle började rida mig vilt mot nästa skälvande orgasm.

Efter en lång het sexstund somnade vi i varandras armar. Veckan gick och Estelle gjorde allt för att få ur mig vad överraskningen var. Jag hade enbart sagt åt henne att packa ner kläder för 2 veckor fram. Förmodligen började hon smått misstänka vad som var i görningen. Så blev det äntligen helg och jag hade beställt en taxi som skulle ta oss till flygplatsen där vi skulle mötas upp av reseledarna och de andra som skulle vistas på ön Neoma i 2 veckor.

Framme på flygplatsen möttes vi av ett i alla fall för mig bekant ansikte det var Jessica från resebyrån samt en kille i 25-30års åldern som hette Samuel. Det visade sig att Jessica och Samuel skulle följa med på resan som våra reseledare. Jessica gav mig en välkomnande kram och ett stort leende ”Hej, va kul att ses igen och detta är?” hon och Estelle presenterade sig för varandra och fann varandra snabbt.
Estelle hade nu förstått vad det var jag hade försökt hålla hemligt så länge och blev strålande glad över att få åka iväg på en resa till en tropisk paradis ö.
De övriga paren anlände och de var alla som vi i 20-30års åldern. Det blev lite minglande och småprat innan det var dags att checka in och boarda vårt flyg. Det var ett mindre plan och vi fick förklarat för oss att vi inte skulle landa direkt på Neoma då ön saknade flygplats utan istället på en av grannöarna för att sedan få välja mellan att åka över med helikopter eller båt.

Estelle har alltid varit rätt äventyrlig av sig och nappade direkt på helikopter erbjudandet medan jag var lite smått tveksam till det. ”kom igen det blir kul, har alltid velat åka med en sådan!”

Vi gick ombord på planet och Jessica började gå igenom lite information kring resan och vad som var bra att tänka på, lite kring boendet och om ön som sådan med dens känsliga ekologi. Lite om lokalbefolkningen på öarna, dess historia och vad som fanns att se och göra på ön.
Jessica förklarade även för alla resande om öns namn Neoma som betydde ”Fullmånens ljus” att det i lokalbefolknings tro sades ha extra stor sexuell påverkan och magiskt kraft och att ljust vid fullmåne kunde de mest fantastiska orgasmer upplevas. ”Ni har tur, ljust denna vecka så är det fullmåne så ni får se till att ha ordentligt med sex och knulla loss ordentligt på ön nu under er vistelse!” Avslutade Jessica med ett skratt.

Estelle som legat och småslumrat lite hajjade till på Jessicas fräckhet och förde min hand ner mellan hennes lår. Jag kunde känna hur småfuktig hon var och förstod på henne att hon var lite småsugen. Att Estelle fantiserat om sex på ett flygplan ”10.000 meters klubben” så att säga hade hon sagt till mig ett par gånger. Vi avvakta en stund tlls våra medresenärer hade somnat efter lunchen. Långflygningar kan ju bli rätt tråkiga efter ett tag men Estelle fann på råd. Vi reste oss upp så tyst och ljudlöst vi bara kunde och tassade bort till trappen som gick en våning ner till toaletterna. En av dem var låst och den bredvid var turligt nog öppen. Inne från den låste hördes vällustiga stönanden från en kvinna och det lät omisskänligt som Jessica. Hon verkade ju vara både pisk och frigjord av sig och hennes stönanden gjorde oss bara mer kåta på situationen så slank raskt in på toaletten vägg i vägg.

Flygplanstoaletter är ju inte precis kända för att vara av den rymligaste sorten men med lite trixande lyckades vi kränga av oss både kläder behjälpligt och finna en ställning som funkade bra. Lyckligtvis hade Estelle på sig en kortare kjol som var perfekt för ändamålet att kana upp så de lättare skulle kunna gå att ha sex. Själv lyckades jag hasa ner byxor och boxershortsen för att få fram min styvnade lem. Estelle smekte den gillande och sänkte sig ner över mig, sedan styrde hon in den i sin heta kärleksgrotta med ryggen mot mig ridandes. Jag kunde inte hålla mig, så ivrigt knäppte jag upp hennes blus och fick släppte ut hennes välformade härliga tvillingar som jag kupade händerna om för kunna smeka och omfamna. Samtidigt som Estelle stönade njutningsfullt hörde vi Jessica vägg i vägg som tycktes närma sig orgasm vilket gjorde Estelle ännu mer upphetsad och red mig intensivare tills hon fick bita sig i läppen för att inte skrika ut sin orgasm.

Efteråt rättade vi till kläderna och smög tillbaka till våra säten för att sova ett par timmar innan vi skulle nå våran destination. I ögonvrån såg vi Jessica komma upptrippandes från toaletterna med ett nöjt leende på läpparna…

Fortsättning följer i del 2.

Letar du efter sexleksaker mer info www.lekosmek.se