Cykelsemestern

Sexiganoveller

Tänkte berätta om en härlig sommarupplevelse jag hade när jag var i 20-års åldern. Vi var ett gäng killar och tjejer som umgicks i vått och torrt och hittade på de mest tokiga och roliga saker ihop. När detta inträffade var det högsommar och hela gänget var ute på en veckas cykelsemester runt Skåne.

Semestern gick ut på att vi cyklade så långt vi ville eller orkade och bestämde från dag till dag vart vi skulle härnäst, varvade campingplatser med att tälta direkt i skogen, badade och lapade sol när vi ville det. I princip alla som var med spanade på någon annan eller hade redan gängat sig med någon. Själv hade jag ögonen på Lene som var två år yngre än mig.

Lene var en söt tjej med ett himla go , pigg, glad och busig som få. Hon hade en kropp som man bara längtade efter att få smeka med nya fina runda kvinnoformer. Jag flirtade friskt med henne och hon var klart mottaglig för mina inviter. Tyvärr var det inte så många tillfällen att utveckla det hela, men en och annan hångelstund blev det.

En kväll när vi hade slagit upp våra tält på en camping och alla var nere och badade såg jag att Lene gick upp och iväg mot tälten. Jag hängde på en stund efter och knackade på tältduken till hennes och hennes kompis tält.
– Vem är det? kom det från tältet.
Jag sa att det var jag och hon bad mig komma in. Lene satt i bara trosor och med en handduk hängandes över axlarna.
– Hej, var allt jag fick fram.
Lene sa inte mycket mer hon heller innan vi började kyssas.

Våra fuktiga kroppar trycktes mot varandra och jag kände hennes fasta bröst mot mig, lät händerna smeka längs hennes rygg. Lenes ena hand började snart smeka mitt redan fulla stånd utanpå badbyxorna och lirkade ut det strax efter det. Jag kupade min ena hand över hennes bröst och lät den andra leta sig in under troskanten, följde skåran med ett finger och gled enkelt in i hennes varma sköte.

Vi kysstes och pettade varandra ett tag innan jag ”tappade balansen” och föll bakåt med Lene över mig. Vi hade båda krånglat oss ur de enda plagg vi hade, så när Lene satte sig gensle över min kuk, som låg hård och spänd längs magen, kände jag hur hennes varma safter smorde in den utan att den gled in. Mina händer fumlade med hennes bröst och vi kysstes medan Lene gned sin brännande fitta över mitt stånd.

Vi var så uppkåtade och tända att vi inte hörde hur de andra hade lämnat badet och var på väg upp förrän de stod utanför tälten. Gissa om vi fick brått att dra på oss kläderna och försöka se ut som om vi bara pratat lite. Jag försökte dölja min ribba innanför badbyxorna genom att vira handduken rund midjan. Alla vet ni hur man ser ut när man är kåtrusig….. vi kunde lika gärna skrikit dem rätt i ansiktet.

Den kvällen gick jag undan lite senare och lättade på trycket för att inte överfalla mina tältkompisar under natten.

Morgonen därpå var det dags att duscha av sig. För att det inte skulle ta för lång tid gick vi i omgångar medan de andra åt frukost och började packa för dagens cykeltur. När jag började gå mot duscharna sprang Lene ifatt mig och tyckte vi kunde göra sällskap dit, vilket jag givetvis inte hade något emot. Duscharna var av polett-modell och varje polett kostade några kronor. Vi tyckte det var lite dyrt och jag berättade om när vi grabbar varit ute på en tur för något år sedan att vi brukade dela på poletterna. Det gick till så att några sprang genom och blötte sig medan de andra tvålade in sig.
– Ska vi spara några kronor? Frågade jag Lene lite oskuldsfullt.
Lene var med på idén så vi gick in i samma duschbås och låste om oss.

Kläderna åkte av och jag gick in i duschen medan jag tvingade mig själv att inte stirra på Lenes underbara tonårskropp. Likväl gjorde bara hennes nakn närhet att kuken började resa sig. Lene steg in under duschstrålarna med och vi kramades med vattnet strilande ner över våra kroppar.

Ingen av oss vågade fortsätta, men jag tog mod till mig efter en stund och lät en hand leta sig ner till hennes venuskulle, förde ett finger fram och tillbaka i skåran innan jag lät det glida in. Jag fingerpullade henne så gott det gick i den ställningen och Lene runkade mig sakta med en hand. Jag sjönk ner på knä framför henne och fick hennes härligt fjunig fitta mitt framför ansiktet, sträckte försiktigt ut tungan och smakade på hennes vätskor.

Lene satte upp ena benet på en pall och öppnade upp för mig. Tungan dansade över klittan som växte till den största knopp jag sett än idag. Först in med ett finger och sedan ett till. Jag sög, slickade, fingerknullade och njöt av att känna henne runt mina fingar, mot min tunga och mot min hud.

Lene började skaka i benen och gnydde till, tog stöd mot väggen med en hand och med den andra på mitt huvud. Hon andades stötvis och gnällde som en hundvalp innan benen gav vika under henne.

Jag hamnade på rygg med Lene knäandes med slutna ögon över mig. Vi kysstes innan Lenes mun och tunga började leta sig ner mot min bultande kuk. Vi fick byta ställning efterhand som hon kröp neråt för vi hade inte så gott om plats, men till slut kunde jag känna hur hennes finlemmade fingrar slöt sig om min pung och hennes läppar om mitt ollon.

Jag visade henne hur jag ville att hon skulle hålla kuken och försvann sedan snabbt in i ett enormt kåtrus. Allt jag visste var hur Lene sög och masserade min kuk och pung. Hur tungan flög över ollonet, tänder som bet lätt i staken och naglar som klöste min pung. Jag måste ha låtit ganska mycket för Lene stoppade in ena handens fingrar i min mun för att få tyst på mig.

Det började krampa i ben och mage, pungen drog ihop sig, och jag såg bara ett rött flimmer framför ögonen. Med hela kroppen pumpade jag ut min varma säd i hennes mun. Stråle efter stråle försvann i hennes svalg och det rann sperma ur hennes mun.

Efter en stunds vila duschade vi av oss och gick sedan ner till de andra som givetvis tittade väldigt forskande på oss.
– Jävla tid ni tog på er!? Vi har redan ätit färdigt!
Lenes bästa kompis tittade leende på oss och hon nickade när hennes blick fångade min.

Senare den dagen köpte jag kondomer……..